Pitcha din affärsidé

Vi är din partner när det gäller att presentera och sälja din affärsidé till potentiella investerare. Rikskolan är en erfaren och kompetent aktör inom området och vi är dedikerade till att hjälpa våra kunder att öka sina chanser att få investeringar.

Vi förstår att det kan vara utmanande att övertyga investerare om värdet i din affärsidé. Därför erbjuder vi våra tjänster för att hjälpa dig att formulera och presentera din idé på ett övertygande och attraktivt sätt. Vi är experter på att kommunicera de unika fördelarna och potentialen i din idé för att maximera dina möjligheter till investeringar.

Det bästa av allt är att vi arbetar på en ren provisionsbasis, s.k."finders fee". Med andra ord behöver du inte oroa dig för någon risk. Vårt mål är att hjälpa dig att lyckas och vi tror på att förtjäna våra egna framgångar genom att skapa framgångar för våra kunder.

Så om du vill ta din affärsidé till nästa nivå, kontakta oss på Rikskolan.se idag och låt oss hjälpa dig att nå dina mål.