Proffs på Pengar

Utbildning och erfarenhet spelar en stor roll i utvecklingen av färdigheter och kunskap inom privatekonomi. Tag därför chansen att bli - Proffs på Pengar! Efter bara tre  timmars webbinar kommer du att tillhöra de tre bästa procenten i Sverige på privatekonomi.

Det är sant att individen har möjlighet att påverka sin privatekonomi. Ett webbinar som "Proffs på Pengar" kan ge deltagarna verktyg och strategier för att förbättra sin privatekonomi. Det är dock viktigt att vara medveten om att det inte finns någon snabb lösning för att förbättra sin privatekonomi och det kräver ofta tid och ansträngning. Vi på RIKSKOLAN.SE vet att du kan påverka din privatekonomi mer än vad du själv tror är möjligt. Att helt enkelt börja bygga din egen pengamaskin. Därför erbjuder vi dig Sveriges enda helt oberoende webbinar -Proffs på Pengar.

Exklusiva kunskaper som har tagit decennier att samla in presenteras här på ett pedagogiskt och lättfattligt sätt under tre fantastiska timmar -Enkelt, flexibelt och roligt! Kursen fokuserar på fundamentala delar där vi tittar på sambandet mellan världens börser och din egen ekonomi. Kunskaper som är svåra att finna och som garanterat kommer att få dina pengar att växa. Webbinariet hålls på svenska, kräver inga förkunskaper och ger dig verktygen att själv ta kontrollen. Avdragsgill för dig som företagare och dina medarbetare.

Kursen "Proffs på Pengar" har som mål att hjälpa dig att trygga din ekonomiska framtid genom att bygga en pengamaskin och vidga dina kunskap om fonder och aktier. Kursen ger också viktig information om makroekonomi och hur stora pengar påverkar små pengar, vilket är avgörande för ditt långsiktiga sparande. Genom att delta i kursen kan du få verktyg och kunskap för att förbättra din privatekonomi och säkra din och barnens ekonomiska framtid.

Kommentarer om kursen -proffs på Pengar

"Inte visste jag att privatekonomi kunde vara så roligt och intressant. Rent ut sagt 'skitbra innehåll" - Anna Lind

"Fantastiskt pedagogiskt och lättfattlig kurs. Äntligen har jag full kontroll och reagerar inte i panik längre när börsen faller." - Peder Karlsson

"Det var roligt att prata med så många andra i samma situation och diskutera hur vi bäst kan optimera våra pengars avkastning. Inte minst viktigt för att trygga en vettig pension." - Veikko Lappaleinen.

Syftet med kursen är att hjälpa deltagarna bli mer ekonomiskt medvetna och agera mer målmedvetet för att du bli proffs inom privatekonomi. Deltagarna kommer även få möjlighet att ställa frågor under pauserna för en mer interaktiv upplevelse. Att delta i kursen är en möjlighet att förbättra din privatekonomi och säkra din ekonomiska framtid. Har du råd att inte låta bli?

Kostnadsfri introduktion

Känner du dig fortfarande tveksam? Anmäl dig då till den kostnadsfria introduktionen som är ca 20 minuter lång.
Anmäl dig idag !

Du får 20% rabatt vid en bokning 7 dagar innan kursdatum.

Din rabattkod:

Kvitto och bekräftelse på valt kursdatum kommer när vi mottagit din betalning.

Du måste skapa ett konto i Google i god tid innan valt datum.
Påminnelse 1 dag resp. 1 timme innan.

Eventuell avbokning sker senast 48 timmar före kursstart. Avbokning skall alltid ske via e-post. Vid senare avbokning debiteras full kostnad. Detta för att vi skall kunna erbjuda tiden till annan klient.