Lär dig säljprocessen i B2B(Business to Business) och hur man snabbt identifiera de typiska karaktärerna hos kunderna. Mängden potentiella kunder inom B2B är mycket mindre än inom B2C(Business to Consumer). Därför måste en B2B säljare formulera sin strategi och sina erbjudanden noga för att inte bränna några broar genom missriktad marknadsföring. Relationerna inom B2B präglas av informella kontakter, komplexitet och kontinuitet. Vi tittar därför närmare på effektiv CRM (Customer Relation Management) och hur du snabbt kommer till ett avslut.
Vi utvecklar din förmåga att arbeta effektivt i team, kommunicera samt se och utveckla lösningar. Sammantaget ger detta dig en exklusiv helhetssyn på ur man kostnadseffektivt arbetar som säljare och säljledare i företag och organisationer.
Målgrupp:
Fortfarande tveksam? Anmäl dig till introduktionen och låt dig inspireras under en 15 min...
Eller betala med Swish direkt
Kvitto och bekräftelse på valt kursdatum kommer när vi mottagit din betalning.
Du måste skapa ett konto i Google i god tid innan valt datum.
Påminnelse 1 dag resp. 1 timme innan.
Eventuell avbokning sker senast 48 timmar före kursstart. Avbokning skall alltid ske via e-post. Vid senare avbokning debiteras full kostnad. Detta för att vi skall kunna erbjuda tiden till annan klient.
2018- 2020 Rikskolan | Användarvillkor | Integritetspolicy | Cookie policy
Bilder används under Creative Commons från frankieleon, kenteegardin, mikemacmarketing, 401(K) 2013, 401(K) 2013, southbendvoice, thenails, Christopher Lotito, theglobalpanorama, wgreller, (vincent desjardins), michaelmusashi, jgmorard, Peter B. Carter, petra.wessman, free pictures of money